یاد یاران خیبری

شهدای بسیج مسجد اعظم امام خمینی ره

یاد یاران خیبری

شهدای بسیج مسجد اعظم امام خمینی ره

یاد یاران خیبری
شهدای بسیج مسجد اعظم امام خمینی (ره)

**********************************
پایــگاه مقاومـــت بـــسیــج شــــهدای خـــیبر
حوزه251علی بن ابیطالب(ع)- منطقه 17 تهران

**********************************
از کلیــه خانــواده معـزز شـــهدا ؛ دوســــتان و هـمرزمان شهــــدای مســجد تقاضا می گـردد هـــرگـونه مـطلب؛ وصـیت نامه ؛ زنــدگی نامه؛ عــکس ؛ خاطره و ... از شهدا را از طریق بخش نظرات در اختیار سایت قرار دهند.

یاد یاران خیبری

خاکریز فرهنگی خیبری ها

خادم الشهدای سایت
گلزار لاله ها
آخرین نظرات

"گمنام61" بعد از 31 سال به زادگاه خود در تهران بازمی‌گردد. پیکر مطهر شهید بهروز صبوری صبح امروز شنبه 24 اسفندماه92 همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از بوشهر به نزد خانواده خود در تهران بازگشته و بعد از برگزاری مراسم تشییع در امامزاده حسن(ع) به خاک سپرده خواهد شد. پیکر این شهید والامقام که سه سال پیش به عنوان شهید گمنام در دانشگاه خلیج فارس بوشهر آرمیده بود، امروز روی دستان شهیدپرور مردم تشییع شده و در صحن امامزاده حسن(ع) واقع در منطقه 17 تهران به نمایندگی از 4200شهید این منطقه تدفین خواهد شد. مراسم تشییع بهروز صبوری ساعت15 امروز از دو راهی قپان آغاز می‌شود و تا امامزاده حسن(ع) ادامه پیدا می‌کند.

شهید بهروز صبوری 31 سال پیش در سن 18سالگی به شهادت رسید و پیکر او به‌دلیل شرایط عملیات در منطقه ماند. مادر شهید بهروز صبوری سال‌ها منتظر شنیدن خبری از پیکر فرزندش همانند دیگر مادران شهدای مفقود الاثر بود. جمع زیادی از مردم ایران مادر این شهید را در کلیپی معروف که نمایانگر گریه‌ها و انتظار این مادر در استقبال از شهدای گمنام است مشاهده کرده‌اند. این کلیپ با عنوان «گمنام 61» بارها در فضای مجازی و رسانه ملی منتشر شده است و مادر شهید صبوری را کم‌کم به نمادی از انتظار مادران شهدای گمنام تبدیل ساخت.

پنج‌شنبه 8 اسفندماه 92 طبق اعلام رسمی معراج شهدای مرکز و کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح خبر کشف هویت شهید بهروز صبوری بعد از 31 سال مفقود الجسد بودن، منتشر شد. پیکر مطهر شهید بهروز صبوری در جریان به خاک‌سپاری جمعی از شهدای گمنام در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر در اردیبهشت ماه سال 1389 به خاک سپرده شده است و هویت او بعد از گذشت سه سال از خاک‌سپاری توسط آزمایش DNA شناسایی شد. نمونه خون خانواده شهید با نمونه استخوان شهید که در بانک ژنتیک شهدای گمنام ثبت شده بود تطابق پیدا کرده هویتش احراز شد. شهید بهروز صبوری سال 1361 در عملیات مسلم‌بن عقیل در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید.

نظرات  (۲)

سلام.خسته نباشید. لطفا در صورت امکان وصیت نامه شهدا رو هم در سایت قرار بدید تا بهره ببریم.خیلی ممنون.
مادر صبورم من خود یک مادرم که لحظه ای دوری از فرزندم را نمی توانم تحمل کنم من به مقام والایت و دیگر مادران صبور ایران زمینم قبطه می خورم و در برابر این همه بزرگی و مهر شما سر تعظیم فرود می آورم‏. باشد که در روز قیامت با حضرت زهرا (س) و دختر بزرگوارش حضرت زینب (س) محشور گردید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی